DOPRAVA ZDARMA !!!

Přepravu zajišťuje:

 


INFORMACE » Reklamace
Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace.

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo na pobočkách PechaSan spol. s r.o. nebo v servisní opravně pokud je uvedena na záručním listě.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  • reklamaci můžete osobně předat na naší centrále či pobočkách
  • v případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

    PechaSan spol. s r.o. – reklamace, servis
    Písecká 1115, 386 01 Strakonice
    Tel.: +420 383 411 532
    E-mail: ozs@pechasan.cz
    Otevírací doba: Po - Pá 8.00 - 17.00

    SAZNAM POBOČEK - VÝDEJNÍ MÍSTA PRO OSOBNÍ ODBĚR

    PechaSan spol. s r.o. – M. Horákové 1437/1, 370 15 České Budějovice
    PechaSan spol. s r.o. – Novohradská 226, 379 01 Třeboň
    PechaSan spol. s r.o. – Havlíčkova 2569, 580 01 Havlíčkův Brod
    PechaSan spol. s r.o. – K Žižkovu 9/640, 190 01 Praha 9

Společně se zbožím zašlete prosím kopii nákupního dokladu s uvedeným sériovým číslem výrobku (faktura a dodací list) a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Firma PechaSan spol. s r.o. neručí za poškození zboží přepravou.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (krbová kamna apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na ozs@pechasan.cz. Navrhneme Vám postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, prosím nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
  • Geis - Global Logistics – oznamte do 1 pracovního dne na tel. 951 277 777.

ZBOŽÍ BYLO DODÁNO NEKOMPLETNÍ NEBO NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU TYPU

Prosíme, napište podrobnosti na ozs@pechasan.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

 

POPRASKANÁ SPOJOVACÍ HMOTA ŠAMOTOVÉ VYZDÍVKY NENÍ NA ZÁVADU

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI U AUTORIZOVANÉHO SERVISU

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy prosím přiložte:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na zboží, které je poskytováno zdarma nebo za 1,- Kč, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena maximálně ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • na ozs@pechasan.c zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken/kopii účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

NEOPRAVITELNÁ ZÁVADA

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail ozs@pechasan.cz
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ, ŽE CHCETE ZBOŽÍ VRÁTIT VE 14DENNÍ LHŮTĚ OD ZAKOUPENÍ.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

PROSÍM SEZNAMTE SE

  • S našimi obchodními podmínkami.
  • S naším reklamačním řádem.